Monday, October 6, 2014

Dan kisah blog pun bermula...

Assalamualaikum...

Hari ni adalah hari pertama saya menulis blog.Niat nak buat blog sendiri tu memang dah lama ade cuma agak malas plus saya tak berapa celik IT..hehe.Nak tulis ape kat blog ni tak tahu la lagi.Tapi rasenya lebih kepada tentang kehidupan.

Hari ni saya nak cerita pasal diri saya la.Saya hanyalah hamba Allah yang sama seperti anda semua. Dilahirkan dengan kesempurnaan anggota badan dan dibekalkan dengan akal fikiran untuk berfikir yang mana baik dan buruk.Selain itu,juga dianugerahkan dengan kesabaran,ketabahan dan kegigihan dalam menempuhi ranjau kehidupan yang kadangkala menguji keimanan.Tidak dilahirkan di dalam sangkar emas,namun Alhamdulillah tidak pernah diberi kesempitan harta dunia walaupun sekadar cukup untuk hidup...

Cukup setakat ini untuk permulaan.Harap-harap terus diberikan kerajinan untuk menulis lagi...

1 comment: